FAQs
Verzenden
Wat zijn de verzendkosten?
De verzendkosten zijn afhankelijk van het land waar je woont. Klik hier om het volledige overzicht te zien.
Wat is de levertijd?
We doen onze uiterste best om jouw bestelling zo snel mogelijk te leveren. De meeste producten worden binnen 1 a 2 werkdagen afgeleverd, tenzij anders aangegeven.
Ontvang ik een track & trace code van mijn bestelling?
Ja, zodra jouw bestelling verzonden word ontvang je een e-mail om deze te volgen.
Waar word mijn bestelling mee verzonden?
De ene keer kiezen we voor PostNL en de andere keer voor DHL.
Ik heb maar een deel van mijn bestelling ontvangen
Sommige producten worden vanaf een andere locatie verzonden. Heb je na een paar dagen nog niet jouw complete bestelling ontvangen? Neem dan contact met ons op.
Betalen
Hoe kan ik mijn bestelling betalen?
Bij ons kun je op verschillende manieren betalen. Momenteel bieden wij de volgende betaalmogelijkheden aan:
iDEAL
Bancontact
Creditcard
Apple pay
Ontvang ik een orderbevestiging van mijn bestelling?
Ja, zodra wij jouw betaling hebben ontvangen, ontvang je binnen enkele minuten een orderbevestiging. Heb je deze na 15 minuten nog niet ontvangen? Neem dan even contact op via info@befitwear.nl
Ik heb per ongeluk een fout gemaakt in mijn bestelling, en nu?
Dat is vervelend en kan gebeuren! Stuur zo snel mogelijk een e-mail naar info@befitwear.nl en wij zullen ons best doen om het zo snel mogelijk op te lossen.
Kan ik ook achteraf betalen?
Ja dat kan, hiervoor bieden wij Klarna aan
Retourneren
Kan ik mijn bestelling omruilen of terugsturen?
Ja dat kan, bestellingen kunnen binnen 14 werkdagen geretourneerd worden. Op de pagina ruilen en retourneren vind je meer informatie over het ruilen en retourneren van producten.
Worden de verzendkosten vergoed bij het retourneren van mijn bestelling?
De kosten die je maakt om de order aan ons terug te sturen, zijn voor eigen rekening.